Feel Lucky

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Δωρεάν θεατρικό παιχνίδι για παιδιά 4-10 ετών

 

Το Δίκτυο Ενεργών Πολιτών Ελλάδας (Δ.Ε.Π.Ε.) θέλοντας να γεμίσει χαμόγελα χαράς τα πρόσωπα των μικρών παιδιών και με όχημά του το θεατρικό παιχνίδι, ξεκινά στο Πασάγιο 8 ένα ΔΩΡΕΑΝ φανταστικό ταξίδι το οποίο απευθύνεται σε παιδιά από 4 έως 10 ετών και θα λατρέψουν οι μικροί μας φίλοι!

Στα πλαίσια αυτής της δημιουργικής απασχόλησης οι καθοδηγητές – συντονιστές, Ανδριανή Μπαρτσώτα και Μάριος Πλιάτσικας ,με την αγάπη και τον σεβασμό που τους διακρίνει απέναντι στα παιδιά, θα τα διδάξουν πώς να πειραματιστούν, θα τους γνωρίσουν την χαρά του παιχνιδιού και της έκφρασης, αλλά και σημαντικές αξίες που θα τις ακολουθούν πάντα στην ζωή τους, όπως:

- Ανήκω σε μια ομάδα, συνεργάζομαι και νιώθω ότι προσφέρω μέσα από έναν κοινό στόχο, π.χ. έναν κοινό αυτοσχεδιασμό ή την δραματοποίηση μιας ιστορίας!


Ανακαλύπτω τα εκφραστικά μου μέσα, την φωνή, ολόκληρο το σώμα και το πρόσωπο!

Γυμνάζω το σώμα μου μέσα από μουσικοκινητικές ασκήσεις!

- μαθαίνω να εκφράζομαι, να εκτίθεμαι ενώ παράλληλα καλλιεργώ την φαντασία μου, σημαντικά εφόδια για όλη μου τη ζωή!

Φτιάχνω την δική μου θεατρική παράσταση. Βοηθώ στην κατασκευή του κουστουμιού, της μάσκας ακόμη και των σκηνικών!

Ακούω αγαπημένα παραμύθια και πολλές φορές δραματοποιώ ένα από αυτά!

Ξεκινάμε από Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012, και κάθε Δευτέρα στις 17:00! Σας περιμένουμε!


Για ερωτήσεις και πληροφορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. 

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Θεραπειών 8, Κολωνός

ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 210 5150050

E-MAILdephellas@yahoo.

Ιστοσελίδα: http://dephellas.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου